Hop til indhold

Total sløv dag

maj 26, 2013
Jeg sover - gå væk

Jeg sover – gå væk

Ronja vækkede mig ved seks-tiden. Det var jo vældig hyggeligt – men jeg var ikke helt færdig med at sove.

Så vi blev enige om at deles lidt om dynerne og slumre lidt mere. Men hun blev lidt utålmodig og jeg tolkede det som om hun var sulten. Så jeg stod op og serverede en morgenbuffet.

Hun kom bare ikke.

Søndag
Næ nej – det var søndag. Det var mørkt. Det var regnvejr. Det var koldt.

Så hun havde bare puttet sig ind under dynerne – i dyb dyb søvn.

Men nu var jeg oppe. Og så kunne jeg jo lige så godt lave lidt. Opvasken blev taget. Badeværelsesgulvet vasket. Og så måtte det være det.

I hvert fald det fysiske arbejde.

Konkurrence
Men så blev der da også lagt en fed konkurrence ind på http://filmnytdvd.dk – så hvis du gerne vil vinde otte kvalitetsfilm fra Nordisk Film, så deltag.

Jeg sidder selv og ser Den skaldede frisør igen. Det er en hyggelig og hjertelig film. Det er også en af dem, du kan vinde.

Alenetide
Måske står Ronja op på et tidspunkt. Men jeg tvivler, så jeg nyder egentlig min “alenetid” med gode film og bare hygge med mig selv.

God søndag – og held og lykke hvis I deltager i konkurrencen.

From → Gamle indlæg

2 kommentarer
  1. Cecilie permalink

    Det kunne nu også være sket en lørdag: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xR4sb1DCuNw

Skriv en kommentar